Συχνές ερωτήσεις

  • Μόλις ολοκληρώσετε την εγγραφή σας, θα σας αποσταλεί αυτόματα email εντός ενός-δύο λεπτών για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας. Αν δεν λάβετε το email, παρακαλούμε ελέγξτε τα παρακάτω:

    • Ελέγξτε τον φάκελο Spam (αλλιώς Junk, Ανεπιθύμητη Αλληλογραφία), για την περίπτωση που βρίσκεται εκεί.
    • Βεβαιωθείτε πως κοιτάτε το σωστό mailbox. Το email εστάλη στη διεύθυνση email που δώσατε κατά την εγγραφή. Αν δώσατε λάθος email, μπορείτε να κάνετε Αλλαγή Email.
    • Βεβαιωθείτε πως περιμένατε 10-15 λεπτά, διότι σε ώρες αιχμής, οι servers του ΟΠΕΚΕΠΕ πιθανόν να καθυστερούν την αποστολή του email.
    • Βεβαιωθείτε πως έχετε αρκετό χώρο διαθέσιμο στο mail σας και οτι ο λογαριασμός σας λειτουργεί κανονικά.

    Αν ακόμα δεν λύσατε το πρόβλημα με τα παραπάνω, επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη του ΟΠΕΠΕΚΕ.

  • Παρέχεται η δυνατότητα αιτήματος αλλαγής κωδικού μέσω του συνδέσμου Ανάκτηση Κωδικού. Ο νέος κωδικός θα έρθει στο email σας με τη διαδικασία που θα κληθείτε να ακολουθήσετε. Σε περίπτωση που ο λογαριασμός σας δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα, δεν είναι δυνατή η ανάκτηση κωδικού και πρέπει να επικοινωνήσετε με την τεχνική υποστήριξη του ΟΠΕΠΕΚΕ.

  • Με την ολοκλήρωση της εγγραφής σας στο σύστημα, αποστέλεται e-mail για την ενεργοποίηση του λογαριασμού, συμπεριλαμβάνοντας σε αυτό και το αναγνωριστικό σας. Σε περίπτωση που δεν έχετε πρόσβαση στο e-mail ενεργοποίησης, επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη της εφαρμογής και ζητήστε να σας γνωστοποιηθεί το αναγνωριστικό.

  • Συνδεθείτε στην εφαρμογή και αλλάξτε τον κωδικό σας από το μενού Ρυθμίσεις Λογαριασμού > Αλλαγή κωδικού.